




Włoska marka Luigi Bormioli to połączenie przedsiębiorczości i kreatywności na najwyższym poziomie. Marka pozostaje otwarta na innowacje, tworząc w oparciu o najnowsze technologie i aktualne trendy, zachowując jedną zasadę tworzenia najwyższej jakości produktów. Firmę ceni się za entuzjazm i pozytywne nastawienie biznesowe. Wyjątkowa precyzja wykonania, niepowtarzalne wzornictwo, klasyczny minimalizm i wysoka jakość surowca - to znaki rozpoznawcze marki.
Szkło termiczne w odpowiedzi na trendy
Szkło termiczne to coraz popularniejsze rozwiązanie stosowane na całym świecie. Dopracowana struktura szkła zapewnia, że napój prezentuje się w nim niezwykle efektownie, a dodatkowo nie traci ciepła tak szybko, jak w zwykłej filiżance. Połączenie estetyki i funkcjonalności spowodowało, że szkło w takim wydaniu odpowiada na najnowszą modę i potrzebę użytkowników. Możliwość ekspozycji warstw, bądź składników znajdujących się wewnątrz, stawia przed przygotowującymi napoje nowe wyzwania. Szkło składa się z podwójnych warstw umożliwiających zachowanie ciepła. Dzięki tej strukturze możliwe jest uniknięcie szoku termicznego.
Wytrzymałe, a zarazem estetyczne
To proste rozwiązanie gwarantuje bezpieczeństwo użytkownikowi - nawet jeśli wewnątrz naczynia znajduje się bardzo gorący napój, jego ścianki pozostają zaledwie ciepłe. W przypadku zimnych napojów szkło zatrzymuje proces skraplania się pary wodnej na ścianach, co znacznie poprawia estetykę podawanego trunku. Szkło termiczne nadaje się do czyszczenia w zmywarce. Można ich używać do podgrzewania w kuchence mikrofalowej. Doskonale sprawdzi się w kawiarniach, bufetach i restauracjach. Wszystkie te cechy sprawiły, że szkło marki Luigi Bormioli trafiło do prestiżowych restauracji. Jego nienaganna prezentacja zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów.
Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.